مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-28سياسي

آسیب های تک فرزندی تببین شود


معاون عملیات مجمع ملی فعالان جمعیت، با بیان اینکه آسی های کم فرزندی باید برای خانواده ها تبیین شود، گفت: 29 آسیب مستقیم به خود فرزند و 24 آسیب به والدین برمی گردد.

- ایسنا/گیلان معاون عملیات مجمع ملی فعالان جمعیت، با بیان اینکه آسی های کم فرزندی باید برای خانواده ها تبیین شود، گفت: 29 آسیب مستقیم به خود فرزند و 24 آسیب به والدین برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مسلم مهدی زاده، امروز، دوشنبه، ششم شهریور در نشست تخصصی کارگروه مجمع ملی فعالان مردمی جمعیت در گیلان، بحث جمعیت را چند بعدی دانست؛ نه صرفا اقتصادی یا پزشکی و اظهار کرد: متاسفانه با بحران جمعیت مواجه هستیم و در آستانه چاله جمعیتی قرار داریم؛ کشور هایی که وارد سیاه چاله جمعیتی می شوند، بعد از 100 تا 150 سال امکان جبران را پیدا می کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، افزود: انقلاب اسلامی ما با حضور و نقش آفرینی مردم پیروز شد و دفاع مقدس ما نیز مردمی بود؛ در واقع مردم در همه صحنه های انقلاب پای کار آمدند و در موضوع جمعیت نیز باید مردم پای کار بیایند.

معاون عملیات مجمع ملی فعالان جمعیت، نهضت سوادآموزی، جهاد سازندگی و.

را جلوه هایی از همراهی مردم با نظام دانست و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب، نهادها و مجموعه های مردمی را تاسیس کرد تا ارتباط مردم و نظام حفظ شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های تک فرزندی تببین شود

آسیب های تک فرزندی تببین شود